вівторок, 28 листопада 2017 р.

ІІ ЕТАП XVIII МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІМ. П.ЯЦИКА

Конкурс ім. Петра Яцика - щорічний конкурс знавців української мови. Учні школи обов'язково беруть участь в цьому конкурсі
 


Охріменко Крістіна і в цьому році знову брала участь в цьому конкурсі.
Результат - 5 місце (36 балів із 43 можливих).
МОЛОДЧИНКА!
ВІТАЄМО!

А ОСЬ І ЗАВДАННЯ! ПОТРЕНУЙТЕСЯ!
Завдання XVІІІ Міжнародного конкурсу
з української мови імені Петра Яцика
районний (міський) етап
4 клас. І варіант
Завдання виконуються на цьому аркуші
1.     Доповни діалог репліками одного з співрозмовників.
-         Привіт, Андрійчику!
-         _________________________________________________________(1 б.).
Друже, а є у тебе хатні улюбленці?
-         _________________________________________________________(1 б.).
-         Як він у тебе з’явився?
-         ____________________________________________________________
__________________________________________________________(2 б.).
-         У мене також є котик. Його звати Мурчик. Він дуже любить спати на вікні й так приємно муркотить.
-         _____________________________________________________________
__________________________________________________________(2 б.).
-         Ну, бувай! Мій Мурчик уже зачекався.
-         __________________________________________________________(1 б.).

2.     Продовжити речення. Познач правильну відповідь. Прикметником називається частина мови, що означає … (1 б.)  
А  дію предмета
Б  ознаку предмета
В  кількість предметів.
3. Познач, за чим можна визначити відмінок прикметника (1 б.).
А за питаннями
Б за родом і числом
В за іменником, з яким він пов'язаний у реченні.

4. Познач прикметники-антоніми (1 б.).
А  важкий – непосильний
Б  сяючий – блискучий
В  жорсткий – милосердний.
5. Познач рядок, де в усіх словосполученнях прикметники вжито в місцевому відмінку однини (1 б.).
А  рожевому небокраю; з дорогою людиною; у місцевій лікарні
Б  на широкій галявині; у новому будинку; на високому пагорбі
В  на далекій заставі; від сусіднього поля; з радісним настроєм

6. Підкресли слова, у яких на місці пропусків слід поставити апостроф (3 б.).
Бур…я, бур…ян, роз…єднати, роз…їзд, в…язанка, цв…яхи, гр…ядка, Мар…яна, по…яснення, розв…язок.

7. Прочитай речення і познач їх порядок у тексті цифрами (6 б.). Встав пропущені букви, розкриваючи де потрібно дужки (10 б.). Придумай і запиши заголовок (2 б.).
___________________________________________________
Подружня леб___(е, и)дина вірність оспівана в народних ка___(з, с)ках, оповіда ___ (н,нн)ях, піснях.
Парують __(ц,с)я на все ж___(е, и)___(т,тт)я. 
Леб__ді – красиві й сильні птахи.
Ця скульптура є окрасою міста і нагадуванням кожному про необхідніст__ бере___(г,х)ти чудових птахів.
 У Лейпцигу на нев___(е, и)сокому постаменті – фігури двох леб__(е, и)дів.                            (Не)_______обійшли увагою леб___(е, и)дів і скульптори.
         Наступні завдання виконуються  зошиті

8. Випиши з тексту попереднього  завдання два споріднених слова (2 б.), придумай до них ще одне своє (1 б.). Виконай розбір за будовою одного із записаних слів (2 б.).

9. Склади твір (5-7 речень) з елементами міркування на тему «Мої найкращі канікули» (12 б.).

Немає коментарів:

Дописати коментар