За даними різних досліджень, майже кожен третій учень в Україні так чи інакше зазнавав булінґу в школі, потерпав від принижень і глузувань: 10 % – регулярно (раз на тиждень і частіше); 55 % – частково піддаються знущанню з боку однокласників; 26 % – батьків вважають своїх дітей жертвами булінґу. У школі вирішальна роль у боротьбі з булінґом належить учителям, КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ. Проте впоратися з цією проблемою вони можуть тільки за підтримки керівництва школи, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій.
Саме тому, під час осінніх канікул було проведене засідання МО класних керівників з теми " Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання",
метою якого було
підвищення фахової кваліфікації вихователів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі. Формування у вихователів установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків. Озброїти педагогів практичними навичками щодо попередження булінгу в класі, агресивних та насильницьких форм поведінки серед учнівської молоді.
ФОТОЗВІТ
Саме тому, під час осінніх канікул було проведене засідання МО класних керівників з теми " Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання",
метою якого було
підвищення фахової кваліфікації вихователів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі. Формування у вихователів установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків. Озброїти педагогів практичними навичками щодо попередження булінгу в класі, агресивних та насильницьких форм поведінки серед учнівської молоді.
ФОТОЗВІТ
Немає коментарів:
Дописати коментар